Ready to go - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Renee Dierx - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Renee Dierx - WaarBenJij.nu

Ready to go

Blijf op de hoogte en volg Renee

04 Januari 2013 | Nederland, Roermond

Hallo iedereen!!! Nog 24 uur en dan vertrek ik! Mijn tas is gepakt, alles is erin gegaan; alle voetballen, voetbalshirts, kadootjes, hangmat, zelfs de smeetswortel. Ik heb een beetje moeten proppen maar het past!
Ik hoop dat jullie me allemaal zullen volgen en af en toe een berichtje achterlaten!!

tot snel!! veel liefs Renee

  • 04 Januari 2013 - 12:49

    Evelyne(ccu):

    Ha Renee,
    Ik wilde je nog een sms sturen maar bedacht me dat ik je 06 nummer niet bij de hand had.
    Dan doe ik het gewoon hier.
    Ik wens je alvast een goede reis en aankomst!
    Ben heel benieuwd naar de verhalen en foto's.
    Ga je zeker volgen!
    Heel veel liefs en pas goed op jezelf.
    Groetjes Evelyn

  • 04 Januari 2013 - 12:56

    Juud:

    Lieve Renee,

    Spannend! Nog een nachtje en dan ga je een geweldige ervaring tegenmoet!
    Ik wil je alvast heel veel plezier wensen. Ik ga je zeker volgen en zal je wekelijks een update doen van onze 'avonturen' hier in Nederland!
    Ik ga je wel ontzettend missen!
    Dikke kus Juud

  • 04 Januari 2013 - 16:07

    Debbie:

    Pff! Dat is toch wel héél snel gegaan: het moment dat je het vertelde en dat je nu gaat! Ik kom je vanavond nog effe stevig knuffelen...

  • 04 Januari 2013 - 18:53

    Monique(ccu):

    Stoere Renee..
    Ik wens je een goede reis en zal je verhalen blijven lezen, en zoals afgesproken af en toe een berichtje. Geniet ervan.
    Gr.M.

  • 04 Januari 2013 - 19:29

    Ben & Corry Beckers:

    Lieve Renée,
    Heel veel succes met deze geweldige uitdaging.
    Het werk dat je daar gaat doen is erg belangrijk, en heel erg nodig.
    Als je in juni terug komt, zullen in je rugzak een heleboel ervaringen zitten.
    Voor morgen een goede reis toegewenst.
    Wij zullen je berichten met belangstelling volgen.
    Heel veel groeten van Ben & Corry oet Mofert..

  • 04 Januari 2013 - 19:32

    Karien:

    He Reneeke,

    Ik wens je van harte een heel fijne reis ....ik zal je op deze leuke manier blijven volgen...
    Dikke kus...liefs....Karien

  • 04 Januari 2013 - 19:34

    Pik:

    dude! mis dich noe al! Vul pluzeer mit ut oetpakke van die kadootjes en neet stiekem spieke en valsspele!! Gooi reis! dikke knuffel

  • 04 Januari 2013 - 19:34

    Mieke:

    Hey Renee,
    Goeie reis, veel plezier maar ben ook voorzichtig!
    Ik kijk uit naar je eerste ervaringen.
    X Mieke

  • 04 Januari 2013 - 20:54

    Jippie:

    runeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Ik heb je niet meer gezien verdomme!
    Gemist met de kerstborrel en samen geen nachtdienst meer!!!!!
    Je bent een kanjer, liefs jippie

  • 05 Januari 2013 - 03:08

    Wil:

    Nog even en dan begint het avontuur.
    Veel succes en plezier in Somalie.
    Houd ons op de hoogte van je belevingen.
    Gr
    Wil

  • 05 Januari 2013 - 03:09

    Vixen:

    Hey Renee,

    Een goede reis en heel veel succes, ben benieuwd naar je ervaringen.
    Doe ze de groeten van Dion, die zullen ze daar ongetwijfeld wel kennen.

    Groetjes,
    Vixen

  • 05 Januari 2013 - 12:07

    Roland:

    Hey meid,

    hoop dat je een goede reis hebt,met mooie ervaringen!

    groetjes
    Roland

  • 05 Januari 2013 - 12:08

    Nena:

    Reneeeeke,

    Goeie reis babe, zet 'm op:)!
    Ik ga je missen!!!!

    Dikke knuffel xxxxx

  • 05 Januari 2013 - 14:01

    Helen:

    Renee,ONTZETTEND veel plezier!!
    xxxx

  • 05 Januari 2013 - 18:30

    Jonny:

    Hele goeie reis, kom goed aan en heel veel plezier ben heel benieuwd naar je verhalen.
    dikke knuffel
    Jon xxx

  • 06 Januari 2013 - 13:30

    Mamzel :

    Hallo Renee

    De foto`s van jouw heb ik gezien waar je bent. En je schoenen zag ik ook. Haha.
    Een dikke knuffel xxxx.

    Mamzel.

  • 09 Januari 2013 - 14:46

    Anique:

    Er is er (bijna) 1 jarig HOERA HOERA ............
    Nou ja HOERA ? Ja wel, ik ben blij voor je.
    'k zal je missen en volg je op het net.
    Gr. ,werk hard en geniet! xxx

  • 11 Januari 2013 - 14:13

    Danny Simons:

    Wilt nog eemus un Breudje mit spikkeltjes worst ??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roermond

Somalie

Ontwikkelingswerk in Mogadishu

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

bouwvakker

15 April 2013

ingeburgerd

15 Maart 2013

This Is Africa3

15 Maart 2013

This Is Africa2

15 Maart 2013

This Is Africa1
Renee

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 23115

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 01 Augustus 2016

weekendje weg

05 Januari 2013 - 05 Juli 2012

Somalie

Landen bezocht: